stop it please ^^


arrrgh ! jangan la buat saya macam tu .
tak suke tau . benda yang tak ade jangan di ada²kan
salah tafsir nanti .
habis satu rumah tahu .
ape lah u anja .
saya tak kenal same itu "perfect men"
dont make ridiculous statement please .
semua dah salah anggap .
hahaha . ape lah .
macam mane lah bende² macam ni boleh terlintas dibenak hotak kamu .
tak masuk dek akal betul .
habis saya dah jadi bahan usik along .
owh ! sungguh memalukan .
ape yang terlintas dalam kepala saya sekarang .

"saya dan dia tak setaraf , bak kate pepatah
bagai langit dan bumi .
bagai pipit dan enggang .
antara dua darjat .
dia pandai saya bodoh . sangat² jauh berbeza "
hahaha . so just stop it .

tengah layan² perasaan terus teringat 2 lagu nie .

" nanti kitakan tahu , bertapa bijaknya hidup ,
sepahit apa pun ini , pelajaran yang bererti "

" kegelapan malam ini , menyesakkan jiwa ,
tanpa bintang untuk aku mimpikan mimpimu ,
aku merindu indah bulan , menyuluh kelam malam ,
mengharap bintang akan bersinar .
kesepian hati ini mengundang derita ,
penantian satu seksa bila tanpa balas ,
aku menanti kata hati , darimu satu pasti ,
mengharap mimpi akan hakiki . "

hai layan betul .
sabar dan tunggu je . ^^
jumpe another entry .
xoxoxo

No comments:

Post a Comment