need something special .


hari nie sama macam semalam .
ia kan same untuk esok ,
dan akan same untuk lusa ,
dan² akan same sampai 26/3
arggh ! tak sabarnye nak tunggu tarikh tu .
bukan tak sabar nak tunggu makcik aku sorang tu kahwin .
tapi tak sabar tunggu saudara mara nak balik .
penuh satu rumah . dari yang kecik sampai yang tue .
sembang sampai pagi . seronok suasana tu .
ia tak selalu jadi , almaklum la saya dah tak ade opah .
dulu time opah ade selalu ikut opah balik kampung opah kat kuala .
sekarang dah tak pergi . nyang pown dah lame tak ade .
kalau ade opah , raye mesti opah bawak pergi ipoh .
raye rumah saudara mara .
bile opah dah tak ade . rindu semua tu .
nasib baik opah ade kembar . dapat lepas rindu kat opah mok .
mase mule² opah tak ade , tak boleh tengok muka opah mok .
sedey rindu opah . coz muka dyeorang same .
now rase tak sabar tu tukar pada opah² and tok² saudara je lah .
ye lah , saya dah tak ade atok dengan nenek .
sebelah ayah and mak .
bile ade majlis² macam nie mesti la nak yang istimewa .
hahaha , *pelik² la kau nie .
istimewa tu bukan ape , istimewa pade harinye .
yelah . hari yang lain aku lalui .
tak ade la same macam hari nie or esok or lusa .
kan³ . !
*now think , ape sebenarnye yang aku nak hari tu ?

see at new entry
xoxoxo

No comments:

Post a Comment