dugaanNya


hari nie rutin harian saya terisi sikit .
ade lain nye hari nie .
hahaha . hari nie teman makcik saya pergi beli barang .
yelah , lagi 2 minggu dye nak kahwin .
pergi beli gula² untuk gift budak² nanti .
sewa dulang . reben untuk bakul .
macam² la . hahaha ,
and hari nie tak stress langsung duduk kat kedai .
dont know why . oke lah hari nie .
tak terlalu banyak berfikir . alhamdulillah sangat² .

tapi tadi before pergi kedai , terfikir jugak .
semua orang ade kawan .
kenapa aku tak ade ? teruk sangat ke kawan macam aku ?
aku tahu nie semua dugaan dari Nya .
Allah nak tengok hambaNya tabah or tak terima ape saja dari Nya .
ape pun dugaan yang sampai saya harus redha .
ini mungkin ketentuanNya untuk saya .
saya tak pernah menyesal dengan apa yang berlaku .
memang salah saya . so saya tak menyesal langsung or marahkan sesiapa .
dan saya maafkan pada sesiapa yang ade buat ape² pown pada saya .
saya tahu saya tak sempurna .
saya cuba jadi insan yang lebih baik dari hari ke hari ,
dan selalu pegang pesan mak tersayang .

" lelaki yang baik hanya untuk perempuan yang baik "

saya kan cuba jadi perempuan yang baik itu .
dan jadi anak yang baik jugak .
saya bersyukur dengan semua ini
mungkin ada hikmah disebaliknya .
mungkin ada insan yang lebih baik dari hari ini .
who's know ? kita tunggu .

*sambil tulis tulis blog ambil moOd dengar lagu sedetik lebih :'(

see at new entry
xoxoxo

No comments:

Post a Comment