nak yang tu ^^

hai . lame dah tak update .
now busy cari handbag baru .
try jugak cari yang online .
tapi tak tersuke dihati
hahaha . now dah mule percaya dengan jualan online .
goOd for me and not goOd for me jugak .
banyak risikonye .
tapi saya tak boleh tunggu untuk handbag baru
untuk jangka masa yang lama .
nak tunggu sampai 15/4
it to long time .
nampak membazir betul kan .
tapi bile shopping macam nie dapat hilangkan tekanan .
tekanan ? ape la sangat setakat duduk kat kedai tu .
tapi bosan layan dengan customer yang sangat² la cerewet .
adoi ! hari tu saya dah beli 1 jubah secara online
untuk pakai time kahwin my aunt .
then beli dekat 5 pasang shawl . kebanyakkannye color purple .
gilekan . itu coz nak padankan dengan baju .
bile mama bagi pendapat tak cantik la ,tak elok la .
mula la panas punggung . nak beli shawl baru .
bosan jugak kaka kedai tu tengok muka yang same .
beli pown color same jugak .
hahaha . sekarang dah complete .
jubah , shawl and kasut .
ingat nak la handbag baru yang macam nie
kalau dapat sumpah ! pueh hati wooO !
sumpah geram tengok beg nie .
saya tetap akan bersabar untuk handbag yang nie .
untuk mase yang tak sampai sebulan lagi !
harus bersabar . kalau dapat kasut macam nie pown ok jugak kan .

yang banyak tali tu !
aduh sangat la gian saya untuk membeli belah .
gile² ! macam mana nie .
sabar² . tunggu la for next month !


kalau dapat semua color nie lagi best !
arrrgghhh ! anis saving banyak³ duit untuk bulan nie !
next month nak borong ini beg !

see at new entry
xoxoxo

p/s : saya sangat gile shopping . ^^

No comments:

Post a Comment