hello !


lamanye dah tulis blog nie .
kesian . maaf la . kalau tulis pown tak ramai yang membaca .
hahahaha .
penulis blog nie menghilang bcoz merawat hati yang kesuyian .
walaupun tak berapa baek lagi , tapi it still ok kowt
untuk menulis ape yang jadi kat diri sepanjang tak berblog nie .

1 : sekarang saya dah tak ramai kawan .
hahaha , jangan tekejut .
itu lah keyataan nye .
tak tahu mane silapnye .
mungkin terlalu memilih kawan kowt .
rasenye tak .
handphone tak pakai kowt .
hurm . . .

2 : sekarang kehidupan saya cuma berteman kan novel .
seronok . tak la sunyi sangat hidup .
kadang² bile bace novel boleh tingkatkan semangat.
nak² baca novel penulis favorite saya .
AISYA SOFEA .
terase teserap segala kate² semangat dye dalam hati .
yang buat aku sabar menanti .
tak kire berape lame pown .
salah satunye yang ni

" biarpun berjuta lelaki wujud dimuka bumi ALLAH ini , pasti ada seorang yang ditakdirkan untukku . cuma tidak tahu dimana ' dia ' berada sekarang "

kadang² terase macam dye dah dekat .
hahaha .
itu lah penangan novel .
mula berangan .
jerawat pown mule menular kat dahi nie .
^^

3 : kahwin makcik saya dah dekat .
saya dah beli 2 baju .
1 baju saya akan sampai esok .
yeah ! tak sabar . coz 1st time beli jubah hitam .
now , tengah pikir mane nak cari tudung pulak .
pening² . nak yang jenis shawl pashmina .
kat sini susah nak cari .
selalu aku beli kat ts .
bile pulak nak pergi ts lagi .
kalau aku tahu susahnye nak cari shawl tu
dah aku borong banyak² kat ts tu .
huh !

4 : saya tak sabar nak cuti .
nak keluar dengan cousin saya .
lame dah tak jumpe .
hope dye free untuk saya .
almaklum lah .
due² single lagi .
so kene la together²
nak ajak sape lagi kan .

so . sampai sini je dulu .
nak tulis kene banyak pikir .
nanti kite jumpe another entry !
caucincau
xoxoxo

No comments:

Post a Comment