cuti !

hari nie cuti .
alhamdulillah . akhirnye .
dapat la tenangkan kepale yang asyik pening tanpe sebab nie .
nak kate demam tak pulak .
migrin ? mungkin jugak
entah la . nanti saya pergi hospital je check .

so cite ape yang saya buat time cuti 1 hari nie je .
1 jew motif cuti hari ie .
iaitu nak cari shawl untuk wedding my aunt
on 26/3 , nak kan wane purple .
selalu beli tempat lain .
so kali nie terpakse jugak keluar pergi cari jugak shawl
yang seperti yang di inginkan .
mule² tu pergi kmc (komplek menara condong)
kedai tu tutup . pelik betul banyak kedai tutup hari nie .
nak kate hari ahad bukan .
rabu pown banyak kedai tutup .
kepale nie dah blank nak pergi mane pulak .
last aku pilih kedai paling besar kat kmc tu .
tudung ape nak , semue ade .
style lama , baru ape yang tak ade .
mak dengan ayah je tak ade kat situ .
hahaha .
so pusing tak sampai 3 minit pown .
saya dah jumpe ! yes³ .
akhirnye . lihatlah dunia ! .
eh² ! silap . lihatlah ika . kite dah jumpe .
seronok . kat sini macam shawl yang aku selalu beli kat ts tu .
syukur sangat jumpe . dah beli macam tak cukup pulak .
nak lagi . hahaha . esok ajak mama pulak la .
nak beli banyak² kaler .

lepas dah selesai kat kmc ,
pergi serbu giant pulak . ika pulak nak pergi beli barang .
saya pown nak pergi cari shawl lagi .
kene cari seberape banyak yang boleh .
ye la . kalau tak nak boleh bagi sape² yang nak .
hahaha . sunguh la membazir budak anis nie .

after dah beli barang sume , dah selesai dalam giant
kiteorang pergi mcd pulak .
dahage . mane taknye , kalau dah beli tak ingat ape² dah .
so lepak² sampai pukul 5 .
bile dah sampai rumah nie la jadinye





nie salah satu dari yang menjadi pilihan .
ok tak ? sesuai tak ?
esok nak beli lagi la .
^^
jumpe another entry !
xoxoxo

No comments:

Post a Comment