maaf


hye . baru chat dah stop .
saya salah cakap ke ?
maaf la , tak sengaje .
lagi pown tak ade la salah saya cakap macam tu .
kalau tak jemput ape pulak katenye nanti .
kalau itu buat dye tak replay chat tu
saya mintak maaf sesangat.
tak ade niat nak jahat mulut or nak buat pape .
mungkin agak kasar .
tapi tak ade niat buruk pown .
depends on what u want to think about me , the most important i be my self
tapi dye pown bukan nak sangat chat dengan saya .
isi masa malam nie je .
coz tak ade orang nak teman .
orang yang selalu teman dah tido .
paham sangat . tapi it ok .
saya memang dicari dikala bosan .
tapi pelik kenapa saya ?
semua yang nak pasang dua dalam dunia percintaan
menjadikan saya yang ketiga .
why ?
saya tak mahu ganggu hubungan sesiapa pown .
mengerti saya . kalau saya ditempat dye juga
saya tak mahu benda yang same .
saya mahukan dye seorang dalam hidup saya .
tolong berhenti jadi seorang yang hipokrit .
saya meluat dengan tipu helah seorang lelaki .
kadang² saya letih untuk mendampingi lelaki seperti itu .
hargailah apa yang ade sekarang .
jangan menyesal tak sudah dengan ape yang berlaku nanti
kadang² saya penat jaga hati orang .
tapi orang tak pernah nak jaga hati saya .
sabar je la . ALLAH sedang uji kesabaran saya .
bersabar la wahai hamba ALLAH .
semuanya baik² saja .
dan yang penting saya takkan berhenti menunggu 'dye'

see next entry
xoxoxo

No comments:

Post a Comment