pengapit ?



hahaha . mula dengan ketawa buleh ?
mana tak nye . sangat la melawakkkan .
petang tadi tengah sedap membute ,
dapat text dari ex atau sekarang lebih dikenali kawan .
dye nak tanye something .
pelik jugak tanya ape pulak mamat nie .
dye tnye " anis majlis kahwin makcik kau bile ? "
aku jawab la " 26/3 "
then dye cakap " kakak aku nak minta tolong kau nie "
aku jawab " minta tolong ape ? "
dye " minta tolong jadi pengapit masa kahwin kakak aku nanti "
aku yang terpinge² pown jawab " ha ?! biar betul ? kenapa ?
dye cakap " kawan² kakak dye bz .
aku tanye " bile ? ''
dye " 5/3 ''
mula² tu aku fikir jugak , nak kew tak nak .
coz aku mane pernah jadi pengapit .
aku suh dye bagi aku mase .
coz tarikh nye pown lambat lagi .
tapi kakak dye kate buley la .
then aku tanye mama dulu .
mama bagi . baru aku kate okey .
so tanye la tema kaler ape ?
dye kate kaler pink .
pink ? macam tao² aku nak tempah kain batik kaler tu .
tgh fikir nak beli baju ape ? or tempah kain je .
fikir je la dulu .
baju kahwin nani pown tengah dalam perancangan nak beli or tempah .
then aku risik² kat dye .
sape jadi pengapit belah lelaki ? dye kew ?
dye ckp belah lelaki la , dye tuan rumah je .
ha ! tu yang aku nak dengar tu .
hehehe .

* ramai betul nak kahwin bulan 3 nie . mane nak cari baju , kasut & tudung ! *
5/3 ( kakak awie )
13/3 ( kakak malek )
26/3 ( nani & pakcik wan)
27/3 ( pakcik wan & nani )

No comments:

Post a Comment