my dream bb

hye . ok , cerita hari ni pasal gajet .
sejak akhir-akhir ni ramai yang nak beli
handphone baru la , laptop baru la , bermacam²
sumsung galaxy tab la , blackberry torch la , vaio la , iPad la .
tak tahu yang rumah nie dah penuh gajet yang tak pakai .
membazir betulkan dyeorang .
^^
sumsung galaxy tab , ( along)
dah realisasi la along .
dah nak p ambik dah handphone dye nie .
tak menyempat langsung .



blackberry torch (baba)
yang baba pulak nak yang nie .
tapi baba boleh saba lagi .
holiday bulan 2 nie baru nak p beli .




vaio . (wan)
pada mula nya wan nak beli vaio merah nie .
tak habis² mention nak kan baby merah nie .
lepas tu bile dah banyak gajet lain yang sampai , mula la .
rambang mata .
terus tak jadi nak beli vaio .
terus tukar nak beli
nie

|
|
|
|



iPad .
holiday bulan 2 nie wan dapat la .
wan kate nasib baik tak duduk kL .
kalau tak dah lame dye beli .
betul² tak menyempat mamat sorang nie macam along .



aku ? takkan nak tegok orang tukar macam² baru aku still lame .
mana aci macam tukan .
so , plan aku pulak pon nak tukar handphone baru .
oke ? boleh ?
tak boleh pon , boleh²kan .
hahaha .
aku akan tukar
dari hanphone ini

|
|
|
|



w200
aku beli dengan duit sendiri pada ogos 2o08
yang sampai kehari ini still berfungsi .
dan hanphone ini

|
|
|
|




z61o
handphonenie mama bagi pinjam coz kekurangan handphone time tu .
so kene pulang balik kalau dah ade plan nak beli handphone baru .
(kene kew ? sayang la ~)
kepada handphone ini

|
|
|
|

blackberry bold 90O0
handphone ni menjadi idaman dan target aku dalam tahun ini .
aku nakkan kelainan dalam tahun 2o11
nakkan something yang aku nampak , aku pegang dengan hasil titik peluh aku sendiri .
insyallah before 26/3 bb akan ade dalam genggaman
so doakan la aku komitmem simpan duit .
amin !

No comments:

Post a Comment