1Malaysia



kali nie entry nak tulis ape yew ?
ha . ade idea .
kite cite pasal keturunan nak ?
saya nie berketurunan cina dan india .
pelik ? oh tidak ia satu realiti pada zaman sekarang .
ramai dah kahwin campur²
tengok artis² kite sekarang .
kebanyakkan nye datang dengan muka pan asian .
pekej kan . cantik dan ade bakat .
oke la tu . da² saya dah melalut pergi cite pasal artis pulak .
hahaha .
oke kite start balik .
belah ayah saya berketurunan cina .
datuk saya seorang cina mualaf .
yang betul² dari china .
yang berkahwin dengan nenek saya seorang melayu .
kalau belah mak saya pulak moyang saya belah datuk seorang mamak .
yang datang dari india .
kahwin dengan melayu .
kalau orang tanya kenapa muka saya tak seputih ayah saya or tak gelap macam india .
saya tak malu atau segan coz saya dilahirkan denganketurunan 1 Malaysia .
malukah untuk menyatakan keturunan awak ?
^^

No comments:

Post a Comment