dugaanNya

masuk je tarikh 24/1
tepat jam 1.15 pagi .
mula la satu cerita . bukan cerita hantu or seram .
tapi this is real punye .
kereta wan tak boleh start .
baru je kejep tadi wan pergi isi minyak .
elok je . hurm ~
itulah namenye dugaan .
tadi tayar motor jeff pancit .
tak semene² kereta wan pulak .
masa nak balik ambik along tu , kereta baba
pulak mati enjin .
tapi sekejep jew .
alhamdulillah . Allah tak duga untuk kereta baba pulak .
test jugak bagi start . tapi tak mahu jugak .
last sekali kite orang tolak je la .
mule² aku bawa motor . suluh jew dari belakang .
mane la tahu kereta dari belakang tak perasan .
lampu beri laluan pown tak boleh pakai .
then dah sampai simpang tu .
along pulak bawa moto .
aku tolong ngan pekerja baba .
along tolak dengan motor .
laju sikit . lepas tu , dah tak larak nak tolak .
aku naik dengan along . sharil naik dengan yan .
ha tolak la dengan motor .
laju ! sampai rumah . tak bernapas rasenye .
hope esok ok semuanya .
Insyallah .
nie aku share gambar semalam yang sempat aku ambil .


No comments:

Post a Comment