anak cik senoi dengan makcik anim dah 2o's




saya dah genap 2o's
terase sangat² la dah tue .
awal betul saya lahir .
3/1/91 .
pada 20 tahun yang lepas
pada tarikh ini lahir lah saya bersama kembar saya .
saya ade seorang kembar , tapi dia lelaki .
muka kami tak sama pown .
ye la dia lelaki , saya perempuan .
mana nak sama .
saya datang dari keturunan kembar .
dari arwah opah saya .
kembar arwah opah perempuan .
muka sama sangat .
bila rindu arwah opah mesti pg umah opah mok .
lepas opah . mama saya
juga ade kembar .
kembar mama saya lelaki .
macam saya . tapi kembar ma
ma dah tak ade .
he past away in 20o6 .
then baru saya and
wan (twin)
lepas mama lahirkan kami
mama dapat kembar lagi .
adik saya , kembar lelaki and perempuan jugak .
tapi adik lelaki saya meninggal umur 2 bulan coz jantung .
so now anak kembar mama dah besar .
tapi peragai macam budak² lagi
dah 20 tahun da mama &
baba jage kami .
so i luv u so much mama & baba .
nie nak share gambar birthday kami .
(sambut berdue jep)


kembar saya ( wan )



birthday cake


i buy for wan
dia nak cupcake

kegemaran saya
koktel cake


No comments:

Post a Comment