Q & Q

subuh rabu ary tu .
aku dapat missed call dari number 01o - . . .
pelik . ?
x pernah-pernah orang call aku subuh mcm tu .
coz member-member aku semue tahu yang aku class pagi .
compom la tido kan .
pastu aku wat la missed call .
mungkin si empunya nombor akan call balik .
tapi haram . !
aku text tanye siapa no reply jugak .
nie watkan aku bertambah-tambah geram .
then aku tgk number phone ''lelaki'' tu .
bukan jugak .
something wrong disini .
aku rase aku penah alami situasi ni .
3 bulan lepas .
and aku dapat tangkap siapa .
ini yang wat aku x tahan marah !
hye u !
aku x kacau laki kau lagi .
and plz stay away from my life !
jangan pernah-pernah lagi ganggu hidup aku .
aku da aman and bahagia tanpa "Lelaki'' x guna 2 .


malam nye pulak
aku dapat tahu mama ngan anje pergi hospital .
aku tanye mama sebab ape .
mama bagi tahu pakcik mus
sepupu mama punye suami masuk hospital
terkejut sangat-sangat .
anja kate time tu pakcik mus x blh nak cakap sangat .
tapi ary nie kondisi aku x pasti .
aku doakan pakcik mus sepat sembuh .
and blh ketawa mcm selalu .
get well soOn uncle ~

No comments:

Post a Comment