holidays ~

haha ~ holidays dah lame . tp baru sekarang ade moOd nak update entry baru . Enjoy je la ok . ^^
: 25/9 :
time nie dalam moOd raya lagi . tepat pade pukul 3 kami gerak g kL . Ini la destinasi yang selalu jadi pilihan baba . Dekat kowt . Berkemungkinan family aku nie gile shopping agaknye . Maybe ~ Sampai jew kami kat kL terus g Berjaya Times Square . Shopping untuk diri sendiri and adik perempuan aku je dulu . Ya Allah . Hanya tuhan je yang tahu bertapa ramai nye manusia kat situ .
dengan adik2 yang macam orang tak ingat dunie jew beli barang . Lepas satu satu dyeorang beli . ngan selipar flipper . Bile dah penat kat Times kiteorg terus ke kLcc . Ha ! kat cnie aku shopping gak . tapi window-window jew la . Tapi lain pulak ngan baba , along and wan . macam lipas kudung dalam kLcc . Pas penat jalan kiteorg makan kat kLcc . After tu kiteorang gerak g jalan TAR . Time kat jalan TAR , orang dah kemas-kemas , tapi aku still sempat tarik 1 tudung syiria . pastu kiteorang balik . . ! puas ! !

: 26/9 :
awal-awal pagi lagi dah keluar dari umah abang G-am . Kali nie kiteorang g Mid Valley . Kat sini pulak turn mama beli barang . Kat mane lagi kalau tak " Miss Read " . baba , along and wan dah hilang ke Topman . Aku ? tak boleh berfikir sangat time nie . Coz kaki aku sakit sangat-sangat ! melecet time shopping kat Times . Tapi kat Jusco aku beli barang ckit . Pastu ikut orang jew tengok barang itu ini . Dah dekat pukul 1 kiteorang pown gerak g Gombak . pergi rumah Uncle Halim and Aunt Ayu utuk makan tengah hari . Best ! Aunt Ayu masak sedap sangat . Bertambah gak la . ^^ . Family Uncle halim and Aunt Ayu pown frenly dah mcm family kami da . Dalam beberape minit lepas tu saya mule tak selesa . Tak elok saya nak story kat cnie pasal tu . Forget it ! . Lepas dah abis semua kiteorg pergi Sogo also tempat mama untuk beli baju untuk adik . After tu kiteorang g lagi kLcc . ha ! time nie wan and along macam orang gile kat "Zara" . Dah cukup-cukup ciye pasal dorang kat Zara tu . -_- . pastu terus g Victoria Station for dinner . lepas semua kekeyangan pergi plk Kunang-Kunang at area Gombak . Time nie melawakkan . Sesat ! nie semua angkara baba . Hahahaha .~ Tapi akhirnya kiteorang kembali ke pangkal jalan . hehehe . Sampai je kat Kunang-Kunang dah haus balik coz sesat tadi . Minum-minum ngan makn sikit-sikit je . Lepas dah kenyang sampai nak termuntah kiteorang balik . for ? sleep la ~

: 27/9 :
hari nak balik . Tak banyak berjalan sangat . judt pergi Cosmo World kat Times . kat cnie macam orang gile nak termuntah ! pening ! takut ! tapi TERBAEK lah ! . pas penat-penat kiteorang balik ~



p/s : sorry kalau salah eja atau ape . tulis nak cepat ^^

No comments:

Post a Comment