celaru ~

AW u totaly change now ?
kenapa ?
salah akukan buat kau dulu macam tu .
maafkan aku .
tapi jangan la kau bersikap kasar dengan aku .
sebab kau tak pernah macam nie dulu .
aku paham kalau sakit .
tapi sakit lagi hati aku bile kau cakap macam tu .
bile kau begini buat aku lagi tertekan .
mana hilangnya AW aku yang dulu ?
Bff aku ~
maafkan segalanya .

AN . aku tak ada niat nak cerite .
tapi dye da tahu sebelum ni .
aku mintak maaf bagi pihak dye dan aku .
maafkan aku dan dye .
betul kata kau ,
kite berbeza . sangat berbeza .
mungkin ini takdir aku .
i'm sorry ~

MR . awak baik .
saya suke kawan dengan awak .
maafkan saya jika saya selalu berkasar dengan awak .
tak ade niat saya nak berkasar .
itu kelemahan diri saya sendiri .
tapi tolong fahami saya .
saya tidak macam perempuan lain .
ampuni saya ~

Pakcik . thanks coz sudi jadi pendegar aku hari ni .
aku selalu susahkan kau .
maafkan aku kalau ade tersalah apepun yang aku buat kat kau .
best friend forever ~




No comments:

Post a Comment