Terima Kasih

Hati saya kosong . Sunyi . Simpati dengan nasib diri . Saya tahu ini ujian dari Nya . Saya harus bersabar dan redha dengan apa yang berlaku . Allah mahu lihat saya kuat , Allah tak kan uji hampanya jika hambanya tak kuat untuk menempuhnya . " Ya Allah , saya redha dengan qada' qadar Mu " . Saya tak minta orang simpati dengan apa yang saya lalui . Ini semua ini datang dari saya sendiri dan saya yang minta semua ini . Dengan itu saya harus tempuhnya sendiri . Thanks to my Bff (Pakcik) coz sudi dengar cerita bodoh aku ni . Ma , i love u so much . U are my spirit now . I need u and please i dont want to talk about him anymore . I never hate him Ma . Never ! , but like i said what happend to him right now is all his fault . He choose that way . We cant help him . Just him can help his self . I Never Hate Him .


No comments:

Post a Comment