Maafkan saya . .

saya mohon maaf jika apa yang saya tulis tak sesuai untuk di baca . Tapi dimana lagi saya ingin luahkan isi hati saya . Mahu luahkan pada rakan nanti dikatakan mengumpat pulak di bulan puase nie . Nie semua bermula bila salah seorang rakan saya ' S ' menyuarakan rasa tidak senagnya dye pada rakan saya . ' S ' kata " aku meluat tengok dye orang , asyik berkepit jew , orang lain pown bercinta , x macam dye orang " . Pada mulanya aku terkejut dengan kejujuran ' S ' , tapi lepas tu saya mula merasakan yang sahabat saya agak berlebih-lebih . Bukan katakan saya dan ' S ' jelez , jauh sekali berperasaan begitu . Tapi kadang-kadang mereka seakan-akan tak menghiraukan terhadap pandangan orang pada mereka . Tak kah mereka malu panggil sayang . . . ayang depan orang ? saya tahu mereka sedang dilamun cinta . Tapi ada yang tidak senang dengan panggilan itu di sekolah . apa yang harus saya lakukan ? saya manusia biasa . saya takut kalau sahabat saya tak suka apa yang akan saya katakan nanti .

No comments:

Post a Comment