Tentang aku


Aku ni bukan la seorang yg petah berbicara ape tah lagi speaking dalam bahasa inggeris yang aku kurang menggunakannya walaupun aku tahu yang bahasa inggeris amat penting dalam kehidupan kite sekarng ermm..so kite mula kan dengan Pengenalan diri dulu.
Aku eiranies.
Eiranies bukan la nama betul aku,just nama dari singkatan hunjung first name aku dengan hujung last name aku so dapat la EIRANIES.Aku yang baru berusia 18 tahun yang sudah menyambut hari lahir ku pada 3 Januari 2009, lebih kurang 5 bulan yang lepas.sekarang aku menyambut pengajian ku ke tingkatan 6 di sebuah sekolah bestari di daerah perak(nak masuk U x dapat)hahaha.nak wat macam mana dah tak ada rezeki nak sana.alah tak ape yang penting aku masih azam nak menuju ke arah tu.INSYALLAH.(semangat!).aku dibesarkan dalam keluarga yang sederhana tak terlalu susah dan jugak tak terlalu senang.aku anak yh ke-2 dalam 7 adik-beradik.tapi ALLAH lebih menyayangi adik lelaki aku yang ke-4 so tinggal la kami 6 beradik bersama mama dan baba tersayang.aku nie bukan la seorang yang pandai bercakap macam budak-budak yang seusia dengan aku.aku seorang yang sangat pemalu dan penakut,nak dikire dengan semue aku malu senang cite tak ade keyakinan langsung.kadang-kadang tu selalu jugak la kene kutuk dengan abang sulung aku coz aku malu tahap maksimum.time aku kerje dulu je malu tu hilang,kalau takut pulak aku takut dengan ape yang jadi dan lihat disekeliling aku.kire takut pade manusia yang aku tak kenal.tapi bile seseorang tu dah kenal aku so dia orang tahu macam mana aku dengan dia orang.sangat mengemari pokok-pokok dan bunga.sampai warna kegemrahn pun mesti warne yang berunsurkan warna bunga-bungaan,yang lembut.Penggemar novel yang teramat sangat.aku sanggup tak makan nak simpan duit untuk beli novel.tu yang sampai kene marah coz lupa nak makan(teruk betul =P).kadang-kadang ada jugak nak simpan hasrat nak jadi penulis novel macam penulis kegemaran aku AISYA SOFEA.tapi x pandai la nak tulis buku yang tebal macam tu.ermm takut rosak bahasa je nanti.tapi x salah kan simpan impian.hehehe.

No comments:

Post a Comment