Happy Fathers Day to Baba and Happy Birthday to Mama

hari nie aku happy sangat coz kami satu family habiskan mase bersame sepanjang hari.best sangat.bukan nye tak pernah spentime same-same.tapi hari nie lain coz hari nie hari bapa and jatuh satu tarikh dengan birthday mama aku.so kami sambut dua-dua sekali.tak la meriah sangat.tapi sekurang-kurangnya mama and baba ingat sampai bile-bile.walaupun aku happy coz sambut semue tu,tp aku tak pernah lupe pada cousin-cousin aku yang tak ade ayah lagi.ayah mereke dah kembali ke ramatullah pada 26\12\2006.ayah cousin-cousin aku nie merupekan kembar mak aku.ermm.da la hari bapa jatuh satu tarikh dengan birthday arwah ayah mereke.sedih sangat.Allah lebih menyayanginye.

p\s:sape-sape yang bace blog aku ni yang beragame islam hope sedekahkan la Al-fatihah untuk arwah PakTam aku..

No comments:

Post a Comment