love

lame dah rasenye tak menulis or menyentuh blog nie .
kecian kat blog nie terabai sebentar .
story untuk hari nie
ape ye ?
hrmm , pasal hati .
selagi aku tak jumpa pujaan hati selagi tu aku akan bercerita pasal hati .
tak tahu kenapa aku akan rase tertekan bile tengok orang sekeliling
dah ade orang sayang .
aku ? hanya mampu tengok dan bersabar .
tapi tak tahu sampai bile kesabaran aku ni dapat bertahan .
aku dah berjanji yang aku akan tunggu ,
coz yang aku tahu kalau kita cari cinta , tak lama cinta kan pergi dari kita .
orang kata biar cinta tu datang sendiri ,
itu lebih baik .
aku sentiasa berpegang pada perpatah

"jangan perigi cari timba"

paling tak suka kalau orang cop aku macam tu .
rase diri nie dah tak ade harga diri ,
mungkin kowt sampai sekarang aku tak ade teman .
mungkin .

tapi kita mencari teman untuk sehidup semati pown biarlah suka same suka
tak susah kemudian hari ,
aku tak nak kalau dipaksa kahwin dengan orang yang aku tak suka ,
dan tak kan kahwin dengan orang yang tak cinta kan kita .
tengok contoh macam prince charles sanggup tinngalkan lady diana
sebab kekasih lame , tragis gile kisah lady diana .
so cari la cinta sejati untuk jadi peneman selamenye .
;))

No comments:

Post a Comment