i'm free


Saya gembira dengan hidup saya sekarang .
Saya ada baba yang sayangkan saya ,
saya ada mama yang memahami dan menjadi sahabat paling baik yang pernah saya miliki
dan saya ada adik-beradik with a strong family relationship.
saya gembira dengan semua itu .
walaupun tiada manusia bernama lelaki disisi .
i'm ok with that .
sometimes i feel jealous see my sister and my twin brother have couple .
but i dont .
perasaan tu hanya seketika .
kalau perasaan itu muncul saya akan cari mama saya
we talk about everything ,
untuk buat saya lupakan ape yang sedang saya rasa .
itu terapi untuk saya .
kalau mama saya ada kerja .
kadang ²
saya akan duduk dalam bilik dan menangis .
kadang²
saya cari cousin saya .
begitu cara saya luahkan kesunyian saya.
mungkin orang cakap bodoh je menangis .
but that way make me relex .
lepas dah puas nangis , saya cari novel . baca .
kalau tak pown saya tulis diari bucuk saya .
lepas tulis saya nangis balik .
saya suka dengan cari itu .
tapi lama dah saya tak menulis .
saya cuba terapi yang terbaru .
terapi sibukkan diri sengan tugas² harian saya .
saya lebih tenang macam tu .
now i can feel the freedom in my self .

my future boyfriend i will wait you forever
until you came to me then say you love me .
and i will say i love you to !

kalau rasa macam saya
try salah satunye
see at next entry

No comments:

Post a Comment