Playboy !


kenapa la aku nie selalu jadi mangsa lelaki buaye darat !
hye u ! kau ingat kau handsome sangat kew ?
sampai semua perempuan kau nak ayat .
kau fikir kau siapa ?
top ? hot ? sangat .
hye sedar² la sikit kau makan pown mak kau tanggung lagi .
ade hati nak jadi playboy .
hayoOoO! kesian betul aku dengan kau .
ape la nasib aku pernah kenal dengan kau .
dah la suka rampas hak orang lain macam bagus sangat .
curang bagi kat kau kan .
tak pernah bersyukur !
then nak pecah belahkan persahabatan bagi kat kau .
kate je la semua perempuan yang cun , hawt kene bagi kat kau .
very annoying !
manusia jenis ape kau nie pown aku tak faham !
untuk pengetahuan kau .
aku dah benci and dah tak suke dekat kau .
lupakan je la dengan ayat jiwang karat kau tu .
ia dah sangat lapuk untuk aku .
kau pergi main jauh² ye budak tak ade brain .
aku dah cukup² malas nak tengok even cakap pown dengan kau .
pergi la cari mangsa seterusnye .

aku tak pernah minta . lelaki bukan jantan .
alhamdulillah , dengan setiap jantan yang aku kenal tak pernah kekal lame .
mungkin dengan cara itu Allah nak tunjuk pada aku .

No comments:

Post a Comment