i'm single and lonely . believe ?

yew dunie ini adil pada setiap manusia .
cuma kadang-kadang manusia tu tak bertuah untuk dapatkan sesuatu .
setuju ?
kahidupan saya nampak sempurna
pada luarannya .
tapi awak tahu dalam hati saya macam mana ?
saya sunyi . tiada kawan yang dekat dengan saya .
bff ?
ade ape dengan bff ? semuanya sama .
itu atas dasar dipergunakan je .
memilih ?
ye saya sangat memilih .
saya terpaksa , untuk memuaskan hati semua orang .
saya sayang .
tapi saya tak mampu katakannya .
apalah daya saya untuk kata cinta or sayang kalau orang terdekat tidak merestui .
saya normal macam perempuan lain .
cuma hati saya keras untuk menyatakannya .
sekali saya kecewa , sampai bila² ia akan kekal berparut dihati saya .
awak faham maksud saya ?
saya cemburu . orang seusia saya sudah berpunya .
tapi saya ?
seperti saya yang 2o tahun yang dulu .
no change .
saya sedih .
saya sunyi .
saya menangis .
ape daya saya .
maaf jika saya menolak .
maaf jika saya tak endah .
maaf jika itu berlaku pada awak .
tapi saya terpaksa .
fullstop

No comments:

Post a Comment