Family Holiday end of year ( part 2 ) END

okey kita mula semula kat Family Holiday end of year nie ok .
tapi kali nie tak mau tulis banyak² .
saya akan share banyak photo dari menulis .
ok ? oke je ~


my sis and my niece .
sampai² terus nak take picture .
posing sana , posing sini .
mengalahkan artis kowt .
hahaha .

masa kami holiday da nak dekat christmas .
so banyak la christmas tree and deko² christmas day .
so kami ape lagi ambik peluang tangkap gambar !

macam nie . siap baring² lagi adik .
hahaha

masa nie sume malu² nak snap picture .
mengade betul .
mahu saya sekeh kepala dye orang .
gedix sangat . yang dua bodaQ baju hitam tu dah tak menyempat pulak .
sengal betul ! huh !
alamatnya saya sorang je yang da ready ~
:))


tapi selepas dimarahi dengan juruphoto .
perfect !
padan muke mereka !


nie baba saya .
time nie kami makan kat kLcc .
baba saya buat muka pulaQ !


ayang : anis chumel la . :P
anis : jangan la puji² macam tu ayang , malu la . hahaha
afiQ : sengal je depa nie .
hahaha


round² kat luar kLcc .
main snap² gambar .
pix by : wawin kasyah !
sengal jep !

saya suka picture nie .
thanks to afiq noryong .
dye saja² snap .
tak sangka cun !

hah ~
da nak balik da .
time nie wawin tengah makan donat big apple .
bukan nak bagi sikit
kedekut !

~the end ~
thanks for read .
p/s : sorry entry tak banyak tulis . dont have idea

No comments:

Post a Comment