daring women

annyong . . hahaha
sejak² minat kat super junior habis semua drama korea aku layan ,
sampai dah tahu bahase dyeorg .
gile betul kan .
tapi nak wat macam mane .
dyeorg encem , sweet , lembut and banyak lagi lah .
memuji menggunung pulak aku ni .
macam tak sedar diri ,
aku nie orang melayu !
hahaha .
cite pasal drama korea nie ,
aku dengan adik aku ikut la cerita daring women nie .
sedih cite dye .
dari satu dugaan ke satu dugaan . kesian betul .
macam² dye hadap .
dari suami mati . cari kebahagia lain .
bela anak angkat mak metua bagi rupe nye anak adik ipar .
kahwin dengan business man . kaya pulak tu .
untung badan . tapi duda la .
hah ! pastu adik ipar kahwin lak dengen anak tiri . lagi gile .
nie eps yang baru nie dapat tahu suami dye dulu kene bunuh ngan anak tiri .
penuh konflik gile .
so nak tahu betul kew tak anak tiri bunuh kene tunggu hari isnin .



No comments:

Post a Comment