salah tak selama-lamanya salah

tadi ikut baba g mini reunion baba kat wangsa maju .
baba ajak aku .
mule-mule tu mama nak ikut .
tapi sebab-sebab tertentu baba ajak aku .
coz konan nya nak senang nak ingat jalan .
haha .
tapi lain jadi nya .
masa otw nak g wangsa maju tu perjalanan lancar gile .
coz tahu mule tempuh damansara.
then kepong , pastu gombak .
ha pastu yang gile aku di buatnya .
time da dekat nak sampai tu boleh terlepas simpang yg sepatutnya baba masuk .
aduh !
kes berat tuh !
panas gak r telinge nie .
hahaha .
tapi after tu dapat jalan tu balik .
alhamdulillah .
hah ! pastu .
aku x buat salah dah .
ikut jalan yang betul .
tapi aku rase x lah semue salah aku kalau org yang penunjuk arah tu bagi tahu jalan yg betul .
kan . ?
huhuhu .
pastu dah jumpe kedainya
baru la aku lega ckit .
huh !
alhamdulillah .
pasni x ade salah lagi baba .
:P

No comments:

Post a Comment