kagum.

kagum benar aku pada penulis novel kegemaran ku iaitu Aisya Sofea.
entah kenape,setiap kali aku membace karya-karya beliau akan membuai-buaikan perasaan.
sampai kadang-kadang novel yang dah aku baca tapi aku masih sanggup belinye lagi.
salah 1 alasan ialah untuk mendaikan koleksi peribadi aku.
nak dikatakan separuh dari karyanye dah menjadi koleksiku!
walaupun dilarang oleh kedue ibu dan ayah aku.
tapi aku masih juga membelinye.
huhuhu
nak buat macam mana dah minat aku untuk membaca.
aku sanggup berlapar or aku aku sanggup puase untuk membeli karya-karya penulis kegemaran ku.
kadang-kadang bile kite membaca mendatangkan kepuasan dalam diri kite.
dapat juga kite lupekan masalah yang dibelenggu kite buat seketika kan?
dan sedikit sebanyak ape yang kite baca memberikan kite pengajaran dalam kehidupan kite dan belajar tentang kehidupan orang lain.
dan itu juga aku tak akan berhenti membaca dan membeli karya-karya aisya Sofea.










No comments:

Post a Comment