hari² indah di aidilfitri

ha!lame nye aku tak meng-update blog nie.
cian blog nie hehehe.
biase lah orang cuti beraye blog pown kene cuti jugak.
hari nie aku dah free nak menmgupdate blog nie.
aku nak share hari indah aku di aidilfitri nie.
raye tahun nie banyak yang laen.
salah satunye ialah opah aku dah tak ade.
so rase kurang sangat.
coz tak ade orang nak berleter malam raye.
dah tak meriah.
rindu sangat raye tahun lepas.
rindu.rindu.rindu!
yang lagi satu yang laen coz tahun nie 1st time raye dekat kampung ayah aku at melake.
tapi tak ade la lain dari segi masakannye.
lagi sodap ade makan lontong dekat rumah nek itam.
orang melake buat compom ar sodap.
banyak jugak aku makan time kat melake tu.
tapi tetap nak makan nasi bile malam.
biase la orang melayu mane nak lari dari makan nasi mey!
so ni aku share kan sekali gambar² time aku raye.
enjoy!

1st raye!

jem ooO kat tol melake!


kat rumah tok alang

pose depan rumah nek itam!

kami!

the kebaye with along

at jasin rumah nek lang


after makan kat dataran pahlawan.

2nd raye
with my twin!

kami the kotak²

before ke alamanda

with along!

with my aunt nani

pose jangan tak pose.

the kotak geng!


tangga


No comments:

Post a Comment