walk the talk stupid !

bile manusia mule memohon kemaafan atas kesilapan lalu .
hah ! sungguh la hipokrit bile dilihat dengan mata kasar .
setelah segala kesalahan yang selama ini manusia ini tak lihat salahnya .
hah ! sebenar kau lebih arif soal agama .
tapi mengapa masih bodoh dan terus melakukan .
tiada kepercayaan yang dapat kau kukuh dengan ayat-ayat kau yang penuh dengan
kepoyoan tu !
bencinya bile membaca bait-bait tulisan kau yang aku anggap sampah !
tak boleh dipercayai langsung .
100 kali kau cakap kau dah berubah 1000 kali aku tak bercaya !
kau memohon kemaafan kepadaNYA setelah kau melakukan zina .
ye , setiap hamba berhak menerima keampunan dariNYA .
tapi tolong jangan cakap saja lebih buatnya tidak .
kau cukup aku kenal .
seorang pendusta , bermuka-muka , penipu besar !
walk the talk !
kau betul-betul dah buat aku benci pada kau .
very goOd .
aku bersyukur sangat bila ALLAH masih sayang pada aku .
tak mahu aku terus diperbodohkan oleh manusia bertopengkan binatang macam kau !




No comments:

Post a Comment