runsing

ary nie kami budak upper wat meeting pasal jamuan raya for jumat next week . Dalam pale aku nie dah plan la nak bawak ape and sponser ape nanti . Pada mulanya 'Y.B' nak kite wat makan siap jew . Tempah kat Diwanis . Tapi ade plak yang tak setuju . Aku paham . Kalau semue setuju tak ade la wat meetingkan . Then tukar plak dengan setiap class bawa makanan sendiri . Tu pown okey gak kan . Memang tu plan awak aku pown . Then time class pengajian am , cikgu tertibe kate "ni budak lower pown terlibat" kata cikgu Amran . . Huh ! habis . . aku ingat nak sponser jew wat rendang ayam . Tetibe ade macam nie pulak jadi . So , ape la aku nak nak wat . Banyak pulak aku nak sponser sampai 128 orang form 6 tu . Gile ! memang kerja gile . adoi . Bukan tu jew wat aku runsing . Date ngan time pown tukar . kwan aku kate nie semue plan lower . Aduh susah la . Jumaat tu pown dah kire ok . After solat jumaat boleh terus buat right . Nie p tukar hari selase yang sentiasa busy ngan class lagi . Hish ! betul-betul pening nie . Dengan pk ary isnin tak tentu g class lagi . Adoi ! Macam mane la nak buat nie . Sok ape daye kene wat meeting ngan lower jugak . baru adil kan . ermmmm .

No comments:

Post a Comment