Kau pergi jua . . .

erm macam mana nak mula entry nie ye .
tangan da keras rasanya da lama tak tulis blog .
hehehe .
tapi hary nie nak kuat kan sedikit semangat tulis la sikit
sementara betry laptop nie still ade .
hari nie .
macam mana nak cakap .
susah .
happy sangat pagi nie .
rasa bagaikan aku berada di syurga seketika .
tapi tadi ape yang mama tak ingin berlaku akhirnya berlaku juga .
dalam pukul 5 lebih tadi baba dapat call yang mengatakan tok Teh aku telah kembali mengadap yg maha pencipta .
aku terkejut .
coz masa aku melawat tok Teh ary tu aku dalam keadaan tak tenteram .
sedih rasanye coz tak tumpukan pada Tok .
walaupun Tok Teh hanye tok sedara
tapi perhatiaan dye macam tok sendiri .
aku redha .
ini ketentuannya .
Tok teh akan dikebumikan pada pagi esok .
aku akan kesana dari sg buloh .
hope aku sempat .
sedekahkan la Al-Fatihah kepada Tok teh .

No comments:

Post a Comment