Anak-anakku..

mereke ni bukan la anak aku.tapi mereke nie anak-anak buahku yang aku sayang.walaupun cuma anak buah sepupu saja tapi mereka dah cukup buat aku gile dengan budak-budak.hah!bertape aku sayang nye aku pade mereke-mereka ini.lihat la wajah mereke.sungguh cute persis maksu mereke(adik bongsuku).mahu sajae aku terkam mereke setiap kali berjumpa jika ade kelapangan di cuti sekolah.ai maklum la mama anis,ibu anis dan mak anis mereke nie still study.dulu aku tak la minat budak budak macam sekarang.huh sekarang pantang betul lihat budak-budak mahu saja aku ambik bawak balik..


Ni Mia.persis cina anak ini.anak buah aku yang bongsu wat masa sekarang.lalala coz tahta mia akan hilang next year coz cousin mia on the way nak lihat dunia pada tahun depan.mia ade la baby paling cute n paling tembam yang penah aku lihat.memang tembam wat aku jadi geram bile pegang mia.ai maklum la mama dye bagi susu ape.lalalaa.
...mama anis sayang MIA...


ni Zuhud.dye bukan la anak buah aku yang real dari sepupu-sepupu aku.zuhud anak pada dua pupu aku.zuhud adelah seorng budak yang bijak penah aku jumpa.mana tak nye setiap kali jumpa adik aku mesti zuhud akan panggil ibu.tu la wat aku so teharu sampai aku pon sanggup kalau zuhud panggil aku ibu.huh! anak kecil memang tidak memahami ape yang berlaku.zuhud sangat pendiam dan sangat cerdik.hope dah besar nanti jadi anak yang bergune amin.
yang penting zuhud ikut cakap atok and ayah ok!
...ibu anis sayang kat ZUHUD...


ni Erin.persis jepun anak ini.erin anak pada sepupu aku.erin adelah anak buah aku yang paling kerap aku jumpe.coz kami tinggal tak berape jauh.adela lebih kurang 2 jam sampai lah rumah erin.hahaha.erin agak pendiam and pemalu.kalau jumpe mule-mule mesti malu.then dah lame-lame ha keluar la sifat erin yang manje tu.next year erin nak dapat adik baru.bile ditanye nak adik boy or girl dijawabnya"erin nak adik girl,boleh erin make up nanti"lorh ke situ pulak erin nie.tp mak anis hope boy.coz mak anis nak anak buah boy pulak.asyik girl aje. c(= tp yang penting erin jangan nakal-nakal kat rumah wan ye!
...mak anis sayang ERIN...


ni Dani.anak buah aku yang paling brutal.huh usah kau bermain-main dengan api kerna dani akan membakarnya hingga hangus.hahaha.anak ni mempunyai wajah yang sungguh ayu dah sangat manis.tapi jangan terkejuk kalau tengok dani bermain huh! lelaki pon kalah dan boleh nangis kalau main ngan dani.dalam sifat kasar dani tapi dani seorang yang manje dengan ibu dye.tak bole berenggang langsung.aku yang naik rimas.lalalala.biasa la anak bongsu la kate kan.
to dani belajar rajin-rajin!
...mak anis sayang pada DANI...


ni Ain Sofea.ah bijak budak ini.sangat pandai dalam akedemik walaupun baru berusia 8 tahun.ain anak buah sulung aku.sangat bijak dalam ape yang ain buat.kadang-kadang aku pon pelik budak yang baru umurnye 8 tahun sudah sematang ini.mungkin ain tahu yang ain ade adik yang perlu di jaga and sebab itu ain menjadi matang dengan cepat.ah anak ini selalu buat aku rindu padanye.dan selalu membuat aku terharu terhadapnye.biar hanya aku yang tahu.aku akan mendoakan ain baik-baik saja.
...mak anis sayang sangat kat AIN...

No comments:

Post a Comment