time to start a new life .

ola ! lame dah tak update blog .
kekeringgan idea la .
maaf and mohon ampun .
hehehe .
nie nak story . lepas wedding nani
rase dapat bernafas dengan lapangnye .
semuanye dah s
elesai .
alhamdulillah .
banyak jugak la duit gaji terbang time nani nak kahwin .
hahaha . it's ok .
untuk kepuasan diri jugakkan .
lepas tu busy balik dengan kedai .
macam biase keje³
kembali kepada asal .
hahaha . tak buleh cuti lame² .
now kene pk nak p ambik handphone yang baru baek tu .
hurmmm . . . duit lagi anis . ^^
(story lari tajuk pulak .)

kembali pada asal (tajuk)
setiap orang ade impian .
semua impian .
macam tu jugak saya .
saya teringin nak pakai jubah .
pakai tudung labuh .
hahaha . impian pelik buat gadis zaman sekarangkan .
tapi itu la impian saya .
dulu saya pernah free hair .
sekejap . about 1 year je .
then saya pakai tudung balik .
sebab saya rase lelaki selalu ambil kesempatan pada gurl² freehair nie .
dyeorg ingat semua gurl sosial kew ?
now saya berazam tak mahu buka tudung saya lagi
insyallah . ^^
tapi tak tahu bile saya berpeluang pakai macam tu .
lepas kahwin nanti myb .
doa²kan lah .
semoga allah lorongkan .
^^
bagi permulaannye saya cuba

No comments:

Post a Comment